من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

آیا رئیس جمهور ایالت میشیگان می تواند لو آنا سیمون از رسوایی لری ناصر زنده بماند?

لاریسا Boyce در یکی از دادگاه‌های میشیگان ایستاده بود، اما او می‌گوید که او تلاش کرده‌است کسی را وادار کند که دو دهه پیش مرا متوقف کند "او در طی شهادت روز جمعه گفت:" من به کسی گفتم که او تلاش کرده‌است یک نفر را از دو دهه قبل متوقف کند "." تام Nassar "، مربی بسکتبال مردان، هنگامی که ابراز همدردی خود را نسبت به بازماندگان آزار کلامی نشان داد، گفت که او امیدوار است که" فرد درست "به عنوان رئیس دانشگاه ایالتی" ام اس ام "،" ام اس ام "،" ام اس ام "،" ام اس ام "و" تام Anna " مورد آزار قرار گیرد. او گفت که امیدوار است که "او" فقط یک ابله یا یک دروغ گو باشد ". شنیده بودی، لری ناصر هم گفت که کار مشکلی است. از آنجا که شما "امیدواریم که فرد مناسب" محکوم شود " من تعجب می‌کنم که اگر شما یک moron کامل و یا فقط یک LIAR هستید، زمانی که ادعا می‌کنید به اظهارات تاثیر گوش می‌دهید. https://t.co/CIdiTPtXa۱- لین Raisman (@ LynnRaisman)۲۰ ژانویه ۲۰۱۸ - روزنامه دانشجویی خواستار استعفای سایمون شد.

این اطلاعات هفته گذشته در سرمقاله صفحه اول نوشته شده بود: " من فکر می‌کنم برای یک شرکت " ام اس ام " که در آن شرکت داشته‌است, فکر کنید. یک هیولا مانند ناصر doesn't تنها اتفاق می‌افتد " روزنامه‌های محلی و برخی از قانونگذاران از جمله سخنگوی مجلس نمایندگان نیز او را می‌خواهند. به طور فزاینده‌ای, مقایسه‌ها به رسوایی سو استفاده جری Sandusky در دانشگاه ایالتی پن در حال کشیده شدن هستند که منجر به حبس شدن شرایط حبس در دبیرستان می‌شود. آیا رئیس michiganstateu, سایمون, شغل خود را حفظ می‌کند? او از " این اتفاق در watch " برای محکوم کردن PSU ها استفاده کرد. - didn't (@ Simon) ۲ فوریه ۲۰۱۷ پاسخ داد که مقامات دانشگاه ایالتی " tone - " در جلسه محاکمه لری ناصر در Lansing, Michigan.Scot t / گتی ImagesOn روز جمعه در دادگاه حضور داشتند, اما او نشان داد که هیات امنای مدرسه در ده سال گذشته از بیل Anna دادستان ایالتی درخواست کرده‌است که رسیدگی به این موضوع را بررسی کند. اما بعد هییت مدیره به طور عمومی از سیمون که از سال ۲۰۰۴ رئیس‌جمهور بوده‌است حمایت می‌کند و ۸۶۰,۰۰۰ دلار در سال می‌سازد " ما به باور داریم که رئیس‌جمهور سیمون رهبر خوبی برای دانشگاه است و او حمایت ما را دارد. " میشل لیون, فارغ‌التحصیل دانشگاه ایالتی " ام اس ", و بازیکن سابق لیگ ملی فوتبال, بیانیه‌ای را بیان کردند که می‌گوید: " من احساس می‌کنم که رئیس‌جمهور " سیمون " می‌تواند از اعتراض عمومی ناشی از این فاجعه جان سالم به در ببرد و حتی پس از شنیدن شهادت این بازماندگان شجاع لری Nassar's, " او هیچ مدرکی برای بیان اینکه " او هیچ چیز نمی‌دانست " دیده بود.

به عنوان مثال هیولا که لری ناصر بوده‌است تا سال ۲۰۱۶ "اما او باور ندارد که قربانیان و دانشگاه قادر به التیام موثر این دانشگاه هستند و من معتقدم که این از دست دادن اعتماد جبران‌ناپذیر است"، " لیون said.it واضح نیست که آیا لیون قدرت تسلط بر trustees خود را دارد یا نه." او در ماه ژوئن برای فاش کردن نام یک جاسوس در یک رسوایی حمله سکس فوتبال در ماه ژوئن مورد آتش قرار گرفت. او گفت که این حادثه یک تصادف بوده‌است. فیتزجرالد در نامه‌ای که در روز شنبه در یک نامه به نام تیفانی فیتزجرالد پیدا شد، گفت: "قبل از اینکه این رسوایی آشکار شود، سه زن گفتند که چرا مقامات باور داشتند که ناصر به صورت فردی آزار دهنده بوده‌است یا خیر"، در حالی که او بخشی از برنامه ژیمناستیک نوجوانی در دبیرستان کریستین Achenbach بود، گفت که او با دو مربی در سال ۱۹۹۸ و ۲۰۰۰ صحبت کرد. او در نامه‌ای خطاب به مربی ورزش در سال ۱۹۹۹ گفت که او با دو مربی در سال ۱۹۹۸ و ۲۰۰۰ صحبت کرده‌است. آماندا Lopez فارغ‌التحصیل دانشگاه MSU در سال ۲۰۱۴ به شبکه ان بی سی گفت: "هیچ‌کس باور مرا باور نکرد".

به مدرسه بروند و تحقیقات را آغاز کنند. این دانشگاه چهار متخصص در مورد تکنیک به اصطلاح معروف خود - همه با ناصر - قبل از اینکه به Thomashow بگوید که اقدام علیه دکتر انجام نداده است مشاوره کرد. پلیس "ام اس ام" گزارش خود را به دادستان‌ها ارسال کرده‌است که از ارائه اتهامات خودداری کرده‌اند. هیچ‌کس باور نمی‌کرد. حتی با وجود اینکه مدرسه برخی از رفتار ناصر را دچار مشکل کرده‌است، که در یک بازبینی عملکرد که از طریق اخبار NBC به دست آمده‌است، منعکس نشده است: "من خوشحالم که شما را در تمرین کامل پشت سر گذاشتم:" من خوشحالم که شما را در تمرین کامل درک نکردم." hearing.Nass Michigan ۵۴ ساله به دنبال شکایت مگی Nichols، ژیمناستیک تیم ملی، در سال ۲۰۱۵ به عنوان پزشک تیم ژیمناستیک آمریکا اخراج شد. دانشگاه در نامه‌ای به او گفت که یکی از همکارانش، دکتر بروک Lemmen، از تحقیقات مطلع است و نتوانسته است به کسی هشدار دهد حتی هنگامی که ناصر به عیادت بیماران ادامه داد. وکیل او گفت که این دانشگاه در تلاش است تا وی را در سپتامبر ۲۰۱۶ پس از انفجار بمب در سپتامبر ۲۰۱۶ به حالت تعلیق درآورد که دو gymnasts ناصر را به سو استفاده جنسی متهم کرده بودند. As News ۲۱ ساله که می‌گوید ناصر پس از گرفتار شدن در school پس از دستگیر شدن ناصر با پورنوگرافی کودکان، صدها بار او را آزار می‌دهد، می‌گوید: "اگر به او اجازه دهیم که بداند که ما در مورد او فکر می‌کنیم، باید این را امضا کنیم".

یو و در بیانیه قبلی گفته بود که هیچ ایده‌ای ندارد که ناصر یک جلسه محاکمه abuser.Nass ar's باشد که دوشنبه با شهادت بیشتر از متهم کنندگان ادامه خواهد داد , و فشار بر سیمون برای استعفا به عنوان رئیس‌جمهور " ام اس " احتمالا رشد خواهد کرد . Simon در حالی که از موقعیت خود دفاع می‌کند , می‌گوید : " پنج سال قبل , به عنوان رئیس کمیته اجرایی NCAA's , سیمون از یک سیستم چند ردیفی از تخلفاتی که ممکن است در بین تخلفات بزرگ اخلاقی مانند آن‌هایی که در دوران حکومت


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.