من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

هیات  مدارس  لوول  در  جدول  فهرست انتظار  تغییرات  را  اعمال کرد

تغییرات اعمال‌شده توسط کمیته مدرسه در زمینه سیاست نام‌نویسی در مدارس , نظام فهرست انتظار موجود را تغییر خواهد داد و رویکردی را معرفی می‌کند که مدیران می‌گویند به بهبود دارایی و دسترسی به آن می‌پردازند . این هیات به 7 بر

او گفت که پیدا کردن تعداد زیادی از خانواده‌هایی که اجتماعی - اقتصادی بالاتر هستند و می‌دانند که در مورد دوره preregistration و لاتاری چه کسانی هستند، بنابراین ما امسال هدف داریم که هر ۵ ساله، هر ۵ ساله که قرار است واجد شرایط مهد کودک شود، ما می‌خواهیم این پیام را به همه برسانیم.این منطقه در روز ۲۶ فوریه در مدرسه Shaughnessy، از ساعت ۶: ۳۰ بعد از ظهر تا ساعت ۸: ۳۰ بعد از ظهر و در ۲ مارس در مدرسه مک اولیف درس خواهد داد.اعضای کمیته مدرسه مایک دیلن جونیور تاثیر این تغییرات بر دانشجویان دیگر را مورد سوال قرار داد.او گفت که آن‌ها می‌توانند کل زمان خود را از طریق مدارس دولتی لوول کنند و آرزوی آن‌ها را برای لیست انتظار دریافت نکنند.Superintendent بوید گفت که برخی از خانواده‌ها هرگز دانشجویان خود را از لیست انتظار حذف نمی‌کنند، حتی زمانی که دیگر تمایلی به این کار ندارند. کارکنان مدرسه باید در حال حاضر به خانواده‌ها در لیست انتظار تلفن کنند تا زمانی که به کسی که به آن‌ها علاقه‌مند است برسند.اعضای زیادی از اعضای کمیته در تایید این سیاست در روز چهارشنبه تردید داشتند، هر چند در نهایت تغییراتی را با هدف اعلام‌شده مجدد برای بازبینی سیاست بعد از پرداختن به برخی از شکایات بزرگ‌تر با این سیستم به تصویب رساند.

منبع

خواص روغن آرگان

  • نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  • رفع چین و چروک های پوستی
  • رفع لک های پوستی و جای زخم و جوش
  • جوانسازی پوست
  • رفع شوره سر و ریزش مو
  • صاف کردن موها و رفع وز و موخوره
  • تقویت ناخن ها و جلوگیری از شکستن آنها

تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی

1-روغن آرگان اصل هیچ ماده افزودنی، نگهدارنده، اسانس و پارافینی ندارد و روی برچسب محصول تنها نام هسته آرگان را دارد.

2-نکته قابل توجه هنگام خرید روغن آرگان ظرف تیره آن است. بطری های شیشه ای و شفاف به دلیل تابش نور خواص روغن را از بین میبرد و بهتر است محصولاتی با بسته بندی مات و تیره را خریداری کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.