من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

کلینتون ایمیلی به وزارت امور خارجه ارسال کرد. کارکنان بعد از ترک شغل

ماه ها پس از ترک سمت خود به عنوان وزیر امور خارجه ، هیلاری کلینتون از سرور خصوصی خود برای ارسال ایمیل به کارمندان عالی رتبه و اعضای سپاه دیپلماتیک در مورد معامله مربوط به انرژی هسته ای با امارات متحده عربی استفاده کرد ، NBC News تأیید کرد. یکی از بیش از 800 صفحه ایمیل بود که در پاسخ به درخواست قانون آزادی اطلاعات برای اسناد ارسال شده به سالهای پس از تصدی کلینتون به عنوان وزیر به دستیاران برتر هنوز در ایالت به کمیته ملی جمهوری ارائه شد. Department.As برای اولین بار توسط نیویورک پست گزارش شد ، ایمیل به دلیل داشتن اطلاعاتی که اکنون طبقه بندی شده است ، به شدت تغییر یافته است. هیلاری کلینتون. کارولین کاستر / سخنگوی وزارت امور خارجه APState ، جان کربی ، روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که در حالی که ایمیل به صورت برگشتی طبقه بندی شده است ، "همانطور که قبلاً توضیح داده بودیم ، روند FOIA ما بر این موضوع است که آیا امروز باید اطلاعات محافظت شود ، نه اینکه آیا یک ایمیل در زمان ارسال آن طبقه بندی شده است. "

وزارت امور خارجه: اف بی آی 15،000 ایمیل دیگر کلینتون پیدا کرد کمپین ترامپ با انتقاد از این اقدام گفت: "سرور مخفی هیلاری کلینتون بیش از 2،000 بار امنیت ملی و تلاش های حساس دیپلماتیک ما را به خطر انداخت و به طرز تکان دهنده ای ، اکنون به نظر می رسد که رفتار بی پروا او حتی پس از ترک دولت ادامه داشته است. وزارت. داوری وحشتناک هیلاری کلینتون نشان می دهد که وی نمی تواند به امنیت ملی ما اعتماد کند. "جیسون میلر ، مشاور ارشد ارتباطات کمپین ترامپ در بیانیه ای گفت: اگرچه انتظار می رود ایمیل های بیشتری توسط وزارت امور خارجه در پاسخ به این درخواست FOIA ، این تنها ایمیلی بود که توسط وزیر سابق ارسال یا دریافت شده بود که به طبقه بندی ارتقا یافته بود و در پایین ترین سطح "محرمانه"انجام می شد."من قصد ندارم به شما صحبت کنم. کربی گفت: یکی از معافیت های FOIA در اینجا که ما استفاده کردیم 1.4B است که اطلاعات دولت خارجی است


منبع

outlook چیست؟

مایکروسافت اوت‌لوک (Microsoft outlook) برنامه ای است که برای دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی استفاده می شود. اما این نرم افزار، ابزارهای مختلف را نیز دارد که میتواند در مدیریت شخصی بسیار کارآمد باشد.اما مهمترینِ کاربرد آن داشتن بستری برای رد و بدل کردن ایمیل و نامه های الکترونیکی است. برنامه اوت لوک به دو شکل عرضه شده استoutlook express که همراه با ویندوز نصب می شود و مایکروسافت اوت‌لوک که در مجموعه microsoft office قرار دارد.

Outlook.com سرویس رایگان ایمیل در نسخه ی وب است. این وب سایت به شما اجازه میدهد بدون پرداخت هزینه از امکانات مدیریت ایمیل ها استفاده نمایید. با ورود به سایت outlook می توانید نسبت به ساخت یک حساب کاربری جدید یا مدیریت حساب قبلی خود اقدام نمایید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.