من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

او گفت: " من مجذوب چیزی شدم که بسکتبال نه تنها به عنوان یک ورزش بلکه به عنوان یک فرهنگ دوست دارد، اما بعد از اینکه او برای تحصیل در کانادا به خارج رفت و به تحصیل در کانادا پرداخت، او شروع به جمع‌آوری آن‌ها کرد. لای گفت: "در نهایت، لای در ابتدا مدرک لیسانس مهندسی مکانیک را گرفت و افزود:" در نهایت، "لای" که به عنوان "تینگ holy" شناخته می‌شود، به عنوان "بسیار منطقی و منطقی" شروع به غواصی کرد. در آوریل گذشته، این کفش‌ها به طور برجسته‌ای در سایت Hypebeast، یک سایت مد streetwear ظاهر شدند و لای "لای" را با nicekicks.com، که تنها بر روی فرهنگ sneaker متمرکز بود، به دست آوردند.

آنچه در سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاد "آخرین پروژه او برای جلب توجه، به نام" تاریخ Hmong "، با استفاده از طرح‌های سنتی در یک جفت کفش ورزشی" جردن ۱ " به جامعه Hmong - آمریکایی احترام می‌گذارد. او گفت که یکی از مشتریان "لای"، یکی از مشتریان "لای"، با کمیسیونی برای یک جفت کفش به وی نزدیک شد. وی در عکسی از یک دختر Hmong - آمریکایی که در لباس سنتی می‌رقصید الهام پیدا کرد و گفت که چگونه مهره‌ها و تزئینات لباس او در حال پرواز در هوا هستند." این پرچم آمریکا نقش مهمی در طراحی ایفا می‌کند، همانطور که به او اجازه می‌دهد تا جنبه‌های چندگانه جامعه آمریکایی - آمریکایی را با هم ترکیب کند، که بخش بزرگی از آن به عنوان پناهنده پس از جنگ ویتنام پس از جنگ ویتنام به عنوان پناهنده نقش مهمی ایفا می‌کند، و اینکه چگونه آن را عمیقا در آمریکا ادغام کرده و عمیقا در آمریکا ریشه دوانیده است. لای گفت: "اگرچه او بر این باور است که می‌تواند تمام‌وقت طراحی کفش را دنبال کند، اما" لای " گفت که معماری در بسیاری از جنبه‌ها بسیار پیچیده‌تر است. او گفت: "من ساخت یک جفت کفش را به عنوان یک پروژه معماری کوچک در نظر می‌گیرم" لای در سال ۲۰۱۷ روی ۱۸ پروژه کفش کار کرد و سه پروژه در دست دارد.

اس. او همچنین در نظر دارد در مورد قطعات آینده خود، با استفاده از عناصری چون چراغ‌های کوچک یا motors.Afte حرکت کند به بوستون در سال ۲۰۱۶، لای با "جراح کفش"، یک پیشگام برای سفارشی سازی کفش، در طی بازدید از بروکلین، ملاقات کرد. لای تکنیک‌های ابتدایی را یاد گرفت و شروع به ساختن آن دانش کرد که جردن ۱ با طرح گوچی که از یک کیف خرید واقعی بریده شده‌بود، سفارشی شده بود. او گفت: " در نهایت، کار او در مهندسی و معماری عشق دوران کودکی او به ورزش، بازیگران آن، و فرهنگ آن و چالش‌هایی است که من هنوز دارم انجام دهم." مثل موسیقی و هنر است. در بین نژادها و وضعیت‌های اجتماعی مختلف در اطراف یک موضوع کفش، مرزی وجود ندارد و از شبکه NBC در فیس بوک، تویی‌تر، اینستاگرام و Tumblr پیروی کنید.


منبع

مشخصات کفش مناسب و خوب چیست؟

۱) کفش مناسب کفشی است که هنگام پوشیدن طولانی‌مدت، پا را تحت فشار قرار ندهد.

۲) هنگام انتخاب کفش مناسب در نظر داشته‌ باشید انگشتان پایتان دچار تغییر حالت نشوند و یا کناره‌های پایتان تحت فشار ناشی از کفش قرار نگیرند.

۳) سعی کنید کفشی را که انتخاب می‌کنید تنها جنبه زیبایی نداشته‌ باشد بلکه از هر لحاظ مانع آسیب دیدنپای شما در برابر گرما، سرما و ناهمواری‌ های زمین باشد.

۴) به موقعیت و شرایط خودتان هنگام خرید کفش دقت کنید.

۵) در نظر گرفتن بیماری‌هایی مثل دیابت ممکن است انتخابتان را محدود کند ولی در نهایت با آگاهی بر بیماری و شرایط حاکم بر شما، یک انتخاب صحیح انجام خواهید داد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.