من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

Pompeo bashes، از رسانه‌ها، می‌گوید که زندگی آمریکایی در سخنرانی رونمایی از گزارش حقوق بشر مورد حمله قرار می‌گیرد.

وزیر امور خارجه ، مایک پومپئو ، در سخنرانی روز پنجشنبه در مورد حمایت از حقوق بشر ایالات متحده در خارج از کشور ، خواستار بازگشت به "اصول بنیادی"این کشور در حالی که به نیویورک تایمز حمله می کرد و انتقاد از تظاهرات عدالت نژادی اخیر که شاهد بناهای تاریخی برای کنفدراسیون ژنرال ها و جورج واشنگتن بود ، خرابکاری کرد."امروز ، هسته اصلی آنچه به معنای آمریکایی بودن است ، در واقع روش زندگی آمریکایی ها است ، مورد حمله قرار می گیرد. پومپئو در سخنرانی در مرکز قانون اساسی ملی در فیلادلفیا ، جایی که وی از یافته های یک مطالعه توسط گروهی که او جمع کرده بود ، پرده برداشت ، گفت: "به جای اینکه به دنبال بهبود آمریکا باشد ، صداهای پیشرو نفرت از اصول بنیانگذاری ما را اعلام می کنند. حقوق بشر. این گروه بیش از یک سال را صرف بررسی نقش حقوق بشر در سیاست خارجی ایالات متحده ، از جمله نگاه به قانون اساسی و اعلامیه استقلال کرد. پومپئو کمیسیون خود را در. پس از استدلال مبنی بر اینکه حقوق بشر کالایی شده است. وی در آن زمان به یک گروه تحقیقاتی اشاره کرد که "بین سازمان ملل و شورای اروپا یافت ، 64 توافق نامه مربوط به حقوق بشر و 1،377 ماده وجود دارد."وی گفت: "حقوق بیشتر به ندرت به معنای عدالت بیشتر است.""آمریکایی ها نه تنها از حقوق غیرقابل انکار برخوردار هستند ، بلکه از حقوق مثبتی نیز برخوردار هستند که توسط دولت ها ، دادگاه ها و نهادهای چند جانبه اعطا می شوند

نقش برده‌داری در تاسیس کشور و تاثیر ماندگار آن. پروژه " نیویورک‌تایمز " - که به همین نام برای سال اول برده شد - خواسته شما باور کنید که کشور ما برای بردگی انسانی تاسیس شده‌است. آن‌ها می‌خواهند که شما باور کنید که موسسات آمریکا به انعکاس پذیرش برده‌داری در تاسیس ما ادامه می‌دهند. آن‌ها می‌خواهند باور کنند که آمریکا تنها ستمگران و ستمدیده است. حزب کمونیست چین باید خوشحال باشد وقتی می‌بینند که نیویورک‌تایمز ایدئولوژی آن‌ها را فواره می‌زند. وی افزود: " برخی از مردم این آموزه‌های دروغین را به قلب گرفته‌اند " و به پاره شدن گسترده مجسمه‌هایی که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ مخالف آن است اشاره کرد. برخی از اهداف, ژنرال‌ها و رهبران کنفدراسیون بوده‌اند, در حالی که برخی دیگر به دلیل تاریخچه برده و یا میراث نژادپرستانه شان, به پدران و دیگر چهره‌های تاریخی احترام گذاشته‌اند. شورشیان در حال کشیدن مجسمه‌ها, هیچ مشکلی را با بی‌حرمتی به مجسمه‌های متعلق به کسانی که برای حقوق بشر می‌جنگند, مشاهده نمی‌کنند. این تصویری تاریک از تولد آمریکا است, من آن را رد می‌کنم. " " همانطور که گزارش کمیسیون به ما یادآوری می‌کند, فردریک داگلاس, که خود یک برده آزاد است, قانون اساسی را " سند آزادی شکوهمند " می‌بیند … این دختر در سخنرانی در مورد قانون اساسی در یک سخنرانی معروف سخنرانی کرد که در آن از آنچه روز استقلال در واقع برای مردم سیاه‌پوست در کشوری که به برده‌داری ادامه می‌داد, سوال کرد. داگلاس گفت: " این چهارم جولای مال شماست نه من. " " من به نام انسانیت, به نام آزادی, به نام آزادی که مقید است, به نام قانون اساسی و کتاب مقدس, که نادیده انگاشته می‌شوند و لگد مال می‌شوند, با تمام تاکید که می‌توانم فرمان بدهم, هر چیزی که برای تداوم برده‌داری کار می‌کند.

"داگلاس" در سخنرانی خود گفت: "گناه بزرگ و شرمندگی آمریکا"، "داگلاس Douglass" گفت: " اصول تاسیس این کشور استانداردی را به ما نشان داد که ما می‌توانستیم ثقل شکست زودرس خود را ببینیم." جوردن کوهن "، یکی از سخنگویان" تایمز "گفت:" ما با تفسیر slavery در مورد گذشته مخالف هستیم "و" افتخار می‌کنیم که به دنبال بحث درباره "تحولات جامعه‌ای که در حال حاضر ملت ما را آزار می‌دهد". او اذعان کرد که "آمریکا اساسا خوب است" براساس اعلامیه‌ای که دو هفته پیش از این رویداد منتشر شد. هیچ اشاره‌ای به ماسک‌ها یا اقدامات احتیاطی دیگر برای جلوگیری از ارسال ویدیو توسط رئیس کمیسیون، پروفسور مری آن Glendon، دوست قدیمی که برای مخالفت شدید او با سقط‌جنین و گروه ۱۰ نفره متشکل از اندیشمندان و متخصصان مشهور است، وجود نداشت. اولین اعلامیه، هدف کمیسیون را "تفکر تازه در مورد گفتمان حقوق بشر" توصیف کرد، جایی که چنین گفتمان از اصول بنیادین بنیان گذاران کشور ما خارج شده‌است.

حقوق فرهنگی و حقوق طبیعی. مورگان احمد سخنگوی اداره امور خارجه به خبرنگاران گفت: " از او پرسیده شد که آیا حقوق طبیعی شامل حقوق ازدواج یا سقط‌جنین می‌شود یا خیر. او در جلسه توجیهی ماه ژوئن گفت: " [دبیر] حقوق بشر را برای او بسیار شخصی کرده‌است. " و دوباره, ما فکر می‌کنیم که حقوق بشر یک مساله دوحزبی است. این کمیسیونی برای ایجاد سیاست جدید در زمینه حقوق بشر نیست. اما منتقدان این کمیسیون از تمرکز بر آزادی مذهبی هراس دارند, که اغلب به عنوان " اولین آزادی " شناخته می‌شود, که به هزینه حقوق زنان, رهبران مذهبی, کارشناسان سیاست خارجی, علما و گروه‌های آزادی مدنی نامه نوشته و درخواست انحلال آن را دارند. یک ائتلاف از سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر نیز در ماه مارس امسال از دولت ترامپ شکایت کرد و ادعا کرد که کمیسیون قانون کمیته مشورتی فدرال را نقض کرده‌است و مستلزم " متعادل کردن " از نظر دیدگاه‌های ارائه‌شده می‌باشد. او انتقادات خود را تایید کرده‌است. او در پاییز گذشته به زنان نگران آمریکا گفت: " کسانی هستند که ترجیح می‌دادند من این کار را انجام ندهم و نگران پاسخ‌هایی هستند که اسناد اولیه ما ارائه خواهند کرد. " " من می‌دانم این حقوق از کجا آمده‌است. آن‌ها از لرد ما امدند. "


منبع

روشهای شروع یک سخنرانی

1- با یک ادعای بزرگ شروع کنید

همه سخنرانی معروف مارتین لوترکینگ به نام “رویایی دارم” را به خاطر دارند. اما این سخنرانی با جمله من رویایی دارم شروع نمی شود. بلکه این جمله نقط اوج سخنرانی است. به جای آن لوترکینگ صحبت هایش را با جمله زیر شروع می کند:

“خرسندم از همراهی با شما و بودن در این جمع که بعدها از آن در تاریخمان به عنوان بزرگترین راهپیمایی برای آزادی یاد خواهد شد.” می بینید؟ مارتین لوترکینگ سخنرانی اش را با ادعایی مبنی بر اینکه این راهپیمایی بزرگترین تجمع و تظاهرات برای آزادیست شروع می کند. شاید الان این مساله عادی به نظر برسد ولی تصور کنید که شنیدن چنین جمله ای در آن روزها که هیچ کس از حوادث بعد از آن خبر نداشت تا چه اندازه غافلگیر کننده بود.

شما هم با جملات اغراق آمیز و غافلگیر کننده شروع کنید. اعتماد بنفس داشته باشید. اگر می دانید گفتن یک ادعای غافلگیر کننده می تواند توجه مخاطبتان را به شما جلب کند این کار را در همان شروع سخنرانی انجام بدهید و آن را برای آخر حرف هایتان نگه ندارید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.