من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

Gunman که در مراسم عکاسی جمعی نیواورلئان دستگیر شد،

پلیس نیواورلئان یکی از مظنونین را دستگیر کرده‌است که در یک تیراندازی وحشیانه در بخش فرانسوی که منجر به کشته شدن یک کشته و نه تن دیگر شده‌است , تحت تعقیب است . تی . تی . لی که به عنوان " جو " شناخته می‌شود , اولین عکس را شلیک کرد , شلیک گلوله با حداقل یک تیرانداز دیگر , پلیس برای شکستن هشدارهای اخبار از NBC Chasse , لویزیانا , توسط پلیس نیواورلئان و مارشال ایالات‌متحده در می‌سی‌سی‌پی دستگیر شد , سخنگوی پلیس نیواورلئان , " هلال بی " . ویلیامز گفت : در اوایل روز جمعه , پلیس حکم بازداشت لی را در یک فقره قتل با درجه اول در قتل 21 ساله - توماس و نه فقره تلاش برای murder.Thom درجه اول که در سر خونریزی در خیابان شلوغ بوربون به ضرب گلوله کشته شد , به دست آورد . پلیس در روز پنج شنبه در حال تحقیق در مورد " فرد مورد علاقه " دیگری بود , اما او را به case.Trun گرم تی متهم نکرده است . گفته می‌شود که لی اولین گلوله را در یک درگیری مسلحانه که باعث کشته شدن یک فرد بیگناه کشته و نه تن دیگر شد مجروح کرد .


منبع

تکنیک و نکات اولیه عکاسی

هیچ رازی وجود ندارد که بتواند شما را در مسیر عکاس شدن، از صفر به فردی حرفه ای تبدیل کند. با این وجود، ابزارها و دستورالعمل های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا ضمن پیشرفت مهارت و سبک خود، کیفیت کار خود را بهبود ببخشید. آماده شروع آموزش هستید؟ اجازه دهید راهنمای شما باشیم و آموزش خود را با این 21 نکته عکاسی برای مبتدیان شروع کنیم:

1-روزانه از همه چیز عکس بگیرید

تنها راه خوب شدن در کار با تمرین است. همیشه دوربینی با خود داشته باشید و از هر چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند عکس بگیرید. شما حتی به یک دوربین حرفه ای نیاز ندارید – تلفن هوشمند شما بسیار خوب عمل خواهد کرد. این تمرین به شما کمک می کند چشم عکاسی خود را آموزش دهید و نتایج خود را روز به روز بهتر کنید. به عنوان یک نتیجه و پاداش، شما خواهید آموخت که چگونه زیبایی روزمره را مشاهده کنید و از آن ها لذت ببرید. اگر احساس می کنید انگیزه شما کم است، به دنبال کارهای مختلف با عکاسی آزاد باشید و با انگیزه کسب درآمد در مسیر بهبود کار خود پیش بروید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.