من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

فصل ۳ از یک روز در یک زمان با ترکیب پر ستاره

" یک روز در طرفداران زمان، شاد شوید - مسخره محبوب تان، اما دوست‌داشتنی دوست‌داشتنی، خانواده multigenerational بازگشته است. برنامه نت فلیکس در روز جمعه منتشر شد و یک ترکیب با اکتان بالا که حتی بازیگر اصلی فیلم "kind" را ترک کرد، منتشر شد. این نمایش نسخه‌ای از فیلمی است که نورمن لیر در سال ۱۹۷۰ به همین نام در مورد یک مادر مطلقه نشان داد که دو دختر نوجوان او را بزرگ کرده‌است. در نسخه جدید، هنرپیشه Justina Machado، پنه لوپه Alvarez، یک سرباز قدیمی که به تازگی از افغانستان جدا شده‌است، دو فرزند خود، النا (ایزابلا گومز)و الکس (مارسل Ruiz)را در کنار مادر چابک و دراماتیک خود، لیدیا Riera (Rita مورنو)بازی کرد. یک روز در زمان showrunner، ستاره سریال نت فلیکس، appealFeb جهانی. ۱۴: و ملیسا -، خواهر کوچک‌ترش، استفانی Estefan و ملیسا Fumero در مصاحبه‌ای که اخیرا در سی ان بی سی پخش شد، در مصاحبه‌ای که اخیرا در سی ان بی سی پخش شد، گفت: "من مانند cousins" و ملیسا Fumero در یک مصاحبه اخیر به شبکه سی ان بی سی گفتم: "من مثل یک دختر ساکت هستم"، اما نمی‌دانستم چه بگویم. ما با هم در اتاق آرایش بودیم و من خجالتی بودم. اما او [ Estefan ] آنقدر پایین و گرم است که تازه آن را از شما بیرون می‌آورد."

در مورد رضایت . این قسمت به روش‌های مختلف سه نسل از زنان - لیدیا , پنه لوپه و النا - برای رسیدگی به آزار و اذیت جنسی مشروط شده‌است . Machado می‌گوید : " شخصیت پنه لوپه خیلی بیشتر از این است که من در کجا پرورش پیدا کرده‌ام - جایی که تو برای این رفتار عذر خواهی کرد . " یک روز در زمان از کمدی استفاده می‌کند تا با the مسائل مربوط به " time.Ali Goldstein " ( NetflixBut " ) , دختر نوجوان , مخالفت کند . این طور نیست ! Machado گفت : " من عاشق افراد جوان هستم - هیچ خاکستری و سفید وجود ندارد و من فکر می‌کنم که ما چگونه دنیا را تغییر دهیم " , و این چیزی است که ما دوست داریم در مورد این برنامه صحبت کنیم . " آن‌ها می‌خواهند بفهمند من به

او گفت : " در این کشور روزی نیست که من در مورد پدر بزرگ و مادربزرگم فکر کنم , و تصمیم سختی که آن‌ها برای فرستادن فرزندانشان به آمریکا به دست آورده‌اند , و اینکه چگونه والدین من برای صحبت کردن به انگلیسی مثل مردم در تلویزیون , به او گفتند که مادرش لهجه قدرتمندی دارد و نمی‌خواهد دخترش لهجه داشته باشد . او گفت : " یک روز در زمان " plotlines.The Grammy " , سازنده " آناتومی گری " , خالق " آناتومی گری " , خالق " آناتومی گری " , خالق " آناتومی گری " و " چگونگی دور شدن با قتل " گفت : " یک روز در زمان " , " Scandal s " , سازنده فیلم " Kellett " , و " چگونگی دور شدن با قتل "


منبع

outlook چیست؟

مایکروسافت اوت‌لوک (Microsoft outlook) برنامه ای است که برای دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی استفاده می شود. اما این نرم افزار، ابزارهای مختلف را نیز دارد که میتواند در مدیریت شخصی بسیار کارآمد باشد.اما مهمترینِ کاربرد آن داشتن بستری برای رد و بدل کردن ایمیل و نامه های الکترونیکی است. برنامه اوت لوک به دو شکل عرضه شده استoutlook express که همراه با ویندوز نصب می شود و مایکروسافت اوت‌لوک که در مجموعه microsoft office قرار دارد.

Outlook.com سرویس رایگان ایمیل در نسخه ی وب است. این وب سایت به شما اجازه میدهد بدون پرداخت هزینه از امکانات مدیریت ایمیل ها استفاده نمایید. با ورود به سایت outlook می توانید نسبت به ساخت یک حساب کاربری جدید یا مدیریت حساب قبلی خود اقدام نمایید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.