من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

4 چیزهایی که باید درباره کافئین بدانید ، ماده غافلگیرکننده در پشت DUI Man California

تست مرد کالیفرنیا مثبت برای کافئین ، با DUIDec. 28، 201602: 15A کالیفرنیا تحت تأثیر رانندگی قرار گرفته است... از کافئین. صبر کنید ، چه? با توجه به اینکه آمریکایی ها به طور متوسط 3.1 فنجان قهوه در روز مصرف می کنند ، بعید است که او تنها راننده در جاده باشد که تا به حال از چنین وانت هایی به ظاهر بی گناه لذت برده است. بنابراین ، چگونه در جهان می توان کافئین توانایی راننده در پشت چرخ را مختل کرد? به گفته دکتر جان تورس ، همکار پزشکی NBC ، اینگونه نبود. مطالعات نشان داده اند که کافئین در واقع به افراد توانایی رانندگی کمک می کند. تنها راهی که ممکن است تأثیر داشته باشد این است که اگر فرد بیش از حد از کافئین استفاده کند یا از آن برای پوشاندن خستگی استفاده کند و بعد از آن از بین برود. "تورس گفت: یکی از مسائل حقوقی یک مرد کنار ، کافئین با حقایق غافلگیرکننده ای همراه است که ممکن است بسیاری از افراد بدانند. نور کباب کافئین بیشتری نسبت به Dark دارد. وقتی لوبیا به لوبیا می روید ، کباب های سبک در نگهداری کافئین بیشتر پیروز می شوند. چرا? لوبیا در معرض گرمای کمتری نسبت به مخلوط های تیره قرار دارد ، بنابراین کافئین بیشتری در طی فرآیند بو دادن از بین نمی رود. تفاوت کافئین بین کباب های سبک و تاریک برای توجه بیشتر کافی نیست ، اما روش های دیگری برای کاهش کافئین وجود دارد ، اگر این چیزی است که شما می خواهید. اگر می خواهید کاهش دهید ، تورس پیشنهاد می کند که به سرما تغییر دهید. قهوه های دم کرده ، زیرا حاوی کافئین کمتری هستند. همچنین می توانید به چای تغییر دهید ، کدام فنجان برای فنجان حاوی کمتر از نیمی از کافئین قهوه است. ممنوع است که ، همیشه وجود دارد. کافئین ممکن است در بعد از ظهر موثرتر باشد بر خلاف آنچه بسیاری از قهوه ها معتقدند ، به محض بیدار شدن به کافئین نیازی ندارید. دلیل این امر مربوط به سطح کورتیزول شما است. تورس توضیح می دهد که سطح کورتیزول بدن شما حدود 20 تا 30 دقیقه پس از بیدار شدن از خواب در صبح به اوج خود می رسد. و با مخلوط کردن این مقادیر زیاد کورتیزول با کافئین می توان اثر کافئین را در طول زمان کاهش داد. ممکن است یک درد باشد ، اما سعی کنید آن فنجان اول قهوه را در وسط روز که سطح کورتیزول شما است بنوشید

ورزش‌کاران می‌توانند ورزش‌کاران ورزشی را بیشتر و بیشتر تمرین دهند? مطالعات علمی ثابت کرده‌اند که کافئین قدرت و استقامت ورزش‌کار را افزایش می‌دهد. کافئین به طور مستقیم در سطح متابولیک با سوزاندن چربی بیشتر, به عنوان منبع انرژی استفاده می‌شود. این سوخت اضافی باعث افزایش انرژی و تراشه پوست می‌شود. به یاد داشته باشید که مصرف بیش از حد کافئین می‌تواند عملکرد شما را کاهش دهد. هدف این است که یک فنجان را در حدود یک ساعت قبل از ورزش بنوشید چون زمان لازم برای متابولیزه کردن بدن است. قهوه همچنین یک ملین طبیعی است, بنابراین نوشیدن بیش از حد ممکن است باعث ایجاد مزاحمت غیر منتظره در طول مکالمه شما شود. مطالعات نشان داده‌اند که کافئین می‌تواند تمرکز و تمرکز ذهنی را افزایش دهد. به آن به عنوان یک محرک طبیعی فکر کنید. با مصرف کافئین متوسط, می‌تواند توانایی شما در تمرکز و افزایش هوشیاری را افزایش دهد. با این حال, بیش از حد ممکن است به بیش از حد منجر شود, خصوصاً در مقادیر زیاد, ممکن است باعث عصبانیت و تحریک‌پذیری شود, نه چیزی که شما می‌خواهید در حین امتحان امتحان کنید. برای دیگران, عوارض جانبی جدی‌تر می‌توانند شامل ضربان قلب سریع یا نامنظم, اضطراب و حملات وحشت باشند. کلید, تورس می‌گوید, برای دریافت مزایای کافئین بدون اثرات جانبی (یا در مورد یک مرد), میانه‌روی است.


منبع

جاذبه های گردشگری آلمان

۱- پارک المپیک مونیخ

این مجموعه بزرگ که در شمال شهر مونیخ واقع شده، از ابتدا برای برگزاری بازی‌های المپیک در سال ۱۹۷۲ ساخته شد و امروزه یکی از جاذبه های آلمان است. از فضاهای ورزشی و ساختمان های جانبی موجود در پارک المپیک مونیخ برای برگزاری تورنومنت های ورزشی، بازی های اروپایی، جام دیویس، جشنواره های فصلی و بسیاری مراسمات دیگر استفاده می شود.

بقیه مطلب اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.