من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

ساندرز  پیشنهاد  سال 2020  را رد  کرد و  بایدن  را به عنوان  نامزد

با اراده و اراده.واشنگتن (AP) سناتور برنی ساندرز پیشنهاد ریاست‌جمهوری خود را در روز چهارشنبه به پایان رساند و جو بایدن، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری را به چالش کشید تا رئیس‌جمهور دونالد ترامپ را در مبارزات انتخاباتی عمومی به چالش بکشد که بر ضد پس‌زمینه همه‌گیر شدن the به راه خواهد افتاد.ساندرز در ابتدا از انتظارات بالای آسمان در مورد توانایی اش برای بازسازی استفاده از پیشنهاد ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ در سال ۲۰۱۶ پیشی گرفت و حتی در اکتبر گذشته بر یک حمله قلبی غلبه کرد. اما او نتوانست حمایت راسخ خود را از progressives به یک مسیر قابل دوام برای کاندید شدن تبدیل کند، با ترس از نگرانی‌ها در مورد اینکه آیا ایدئولوژی سوسیالیستی دموکراتیک او برای رای دهندگان انتخابات عمومی خوشایند است یا خیر.ساندرز در روز چهارشنبه به حامیان گفت که مسیر به سمت پیروزی در واقع غیر ممکن است. اگر من معتقد بودم که ما یک مسیر منطقی برای نامزدی داریم، قطعاً به مبارزه ادامه خواهم داد، اما فقط آنجا نیست.وی بایدن را مردی بسیار شریف خطاب کرد، اما تایید صریح رئیس‌جمهور سابق را نکرد. ساندرز گفت که نام او در صندوق‌های رای باقی می‌ماند که هنوز نشسته‌ای مقدماتی برگزار نکرده اند تا بتواند نمایندگان بیشتری به دست آورد و نفوذ قابل‌توجهی در خط‌مشی دموکرات داشته باشد.بایدن، که از طرف بسیاری از اعضای حزب حمایت می‌شود، به طرفداران خود در یک جمع‌آوری اعانه مجازی گفته بود که وی در روز چهارشنبه گفتگویی کوتاه با ساندرز داشته‌است.او فقط یک کمپین سیاسی را اجرا نکرد. بایدن گفت که او جنبشی را ایجاد کرده‌است. این برای ملت ما و آینده ما یک چیز خوب است. مبارزه او پایان‌یافته است، اما من می‌دانم که رهبری او ادامه خواهد یافت.ترامپ به دنبال تحریک تنش بین دموکرات‌ها تا روز چهارشنبه بود که این حزب رقابت را علیه ساندرز پشت سر گذاشت. رئیس‌جمهور گفت که حامیان سناتور باید به حزب جمهوری‌خواه بیایند.ساندرز آخرین پیشنهاد کاخ سفید خود را با سوالاتی در مورد اینکه آیا او می‌تواند حامیان خود را که چهار سال پیش او را به عنوان یک جایگزین شورشی برای هیلاری کلینتون انتخاب کرده بودند، پیش برد، آغاز کرد. علی‌رغم پیروزی ۲۲ ایالت در سال ۲۰۱۶، هیچ guaran وجود نداشت

ضربه tee در این دور رقیب اصلی رئیس‌جمهور خواهد بود.اما ساندرز از محل اخذ رای قوی و جمع‌آوری کمک‌های مالی جمع‌آوری‌شده تقریبا به طور کامل از کمک‌های مالی کوچک که به طور آنلاین به افراد مشکوک نگاه می‌کند، استفاده کرد. مانند اولین بار، او حمایت گسترده‌ای از رای دهندگان جوان را به خود جلب کرد و پیشرفت جدیدی را در جامعه اسپانیایی ایجاد کرد، حتی با اینکه درخواست او با آمریکایی‌های آفریقایی همچنان ضعیف بود.ساندرز بیش‌ترین آرا را در آیووا و نیوهمپشایر جمع‌آوری کرد، که رای‌گیری اولیه را افتتاح کرد و برای رسیدن به یک پیروزی آسان در نوادا به پیروزی رسید در حالی که یک میدان بسیار شلوغ و تقسیم‌شده از جایگزین‌ها در اطراف او غرق شده‌بودند.اما بایدن به رهبری جیم Clyburn، نماینده موثر کارولینای جنوبی و یک پیروزی بزرگ‌تر از انتظار در کارولینای جنوبی، که او را به سوپر سه شنبه برد، در حالی که ۱۰ تا از ۱۴ ایالت را از آن خود کرد، برنده شد.در عرض چند روز، رقبای دموکرات سابق بایدن به صف شدند تا او را تایید کنند. مبارزات انتخاباتی او در آستانه فروپاشی پس از نیو Hampshire ظاهر شد اما زندگی جدیدی پیدا کرد چون بقیه حزب به عنوان جایگزین ساندرز در اطراف او ائتلاف کردند.زمانی که ساندرز میشیگان را از دست داد، اوضاع بدتر شد، جایی که ساندرز میشیگان را در آن بازی کرده بود و کلینتون را در سال ۲۰۱۶ عصبانی کرده بود. او همچنین در طول شب در میسوری، می‌سی‌سی‌پی و آیداهو مورد ضرب و شتم قرار گرفت و نتایج آن چنان تعیین‌کننده بود که ساندرز بدون صحبت کردن با رسانه‌ها به ورمانت رفت.شیوع coronavirus اساسا این مبارزه را مسدود کرد و مانع از برگزاری تظاهرات بزرگی شد که به علامت تجاری معروف شده و تقویم اولیه را تغییر داده بود. این موضوع به طور فزاینده‌ای مشخص شد که او می‌تواند به یک پیروزی دست یابد که به او کمک خواهد کرد تا بر علیه بایدن کناره‌گیری کند.ساندرز یک معمار کلیدی بسیاری از سیاست‌های اجتماعی است که بر انتخابات اولیه دموکرات، از جمله بیمه مراقبت‌های بهداشتی همگانی، برنامه مراقبت‌های بهداشتی با سرمایه‌گذاری دولتی، حداقل دست‌مزد حداقل ۱۵ دلار و حداقل حقوق بیمه دولتی، نقش ایفا می‌کند.

تلاش های گسترده برای مبارزه با تغییرات آب و هوا تحت توافق نامه سبز جدید. ساندرز مسابقه 2020 را با این ادعا که وی قدرتمندترین دموکرات علیه ترامپ بود ، آغاز کرد. وی گفت که درخواست تجدید نظر طبقه کارگر می تواند به دموکرات ها کمک کند تا Rust Belt را اعلام کنند که ترامپ در سال 2016 برنده شد ، از جمله میشیگان ، ویسکانسین و پنسیلوانیا. اما با ادامه مسابقه ، سناتور به ریشه های سال 2016 خود بازگشت و بارها تأکید کرد که از یک انقلاب سیاسی از پایین به بالا با شعار نه من حمایت می کند. ما. سندرز ، 78 ساله ، همچنین در مورد پیرترین کاندیدای حوزه با سؤالات مداوم روبرو شد. این افراد در اول اکتبر ، هنگامی که او در تظاهرات در لاس وگاس بود ، مورد توجه قرار گرفتند و خواستند صندلی را روی صحنه بیاورد تا بتواند بنشیند. پس از تحمل دردهای قفسه سینه ، وی به دلیل وجود شریان مسدود شده ، تحت عمل جراحی قرار گرفت تا دو استنت را وارد کند و کمپین وی دو روز بعد فاش کرد که وی دچار حمله قلبی شده است. به نظر می رسید که ترساندن سلامتی جدی که ممکن است باعث از بین رفتن سایر مبارزات شود ، فقط به سندرز کمک می کند زیرا جمع آوری کمک های مالی او در حال حاضر قوی تر و ستاره های در حال افزایش در سمت چپ دموکرات ها ، از جمله نماینده اسکندریه اوکاسیو-کورتز ، وی را تأیید کردند. بسیاری از هواداران گفتند که حمله قلبی فقط عزم خود را برای حمایت از وی تقویت کرده است سناتور ماساچوست ، الیزابت وارن ، او را در بیشتر تابستان از او پیشی گرفت ، اما سندرز در نظرسنجی ها راه خود را برای عقب نشینی انجام داد. این دو کاندیدای مترقی ماه ها را صرف امتناع از حمله به یکدیگر کردند ، اگرچه سندرز پس از ارائه وارن طرحی برای انتقال به آن ، سالها به دفاع از مدیکر برای همه پیشنهاد داد. اما اگر به طور خلاصه ، در ژانویه ، هنگامی که وارن گفت که سندرز در یک جلسه خصوصی 2018 پیشنهاد کرده بود که یک زن نمی تواند رئیس جمهور شود ، به شدت برخورد کرد. سندرز این حرف را انکار کرد ، اما وارن پس از بحث و گفتگو در آیووا از تکان دادن دست خود دست خودداری کرد. وارن پس از نمایش فوق العاده سه شنبه ناخوشایند که در آن مقام سوم را در ایالت خود به پایان رساند ، مسابقه را ترک کرد. به نظر می رسید هرگونه تنش طولانی تا چهارشنبه چهارشنبه محو می شود

خانم وارن او را با تشکر از ساندرز برای مبارزه بی‌رحمانه برای خانواده‌های شاغل آمریکا در تویی‌تر توییت کرد.بایدن با پیشروی پیشرو در رقابت، روز چهارشنبه به حمایت از حامیان خود رفت.او در بیانیه‌ای گفت: امیدوارم به ما ملحق شوید. تو بیشتر از من استقبال می‌کنی. تو احتیاج داشتی.اما ساندرز روشن ساخت که در حالی که او در حال خروج از اردو کشی است، هنوز هم یک نیرو خواهد بود.او به حامیان خود گفت: لطفا در این مبارزه با من بمانید. مبارزه ادامه دارد._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _برنامه انتخابات ۲۰۲۰ را با کارشناسان AP در پادکست سیاست هفتگی ما، بازی زمینی آغاز کنید.

منبع

قانون فوتبال برای مبتدیان

1- هدف از بازی فوتبال

اولین و ابتدایی ترین قانون فوتبال، درک هدف بازی است. هدف اصلی بازی فوتبال، به ثمر رساندن گل های بیشتر به دروازه ی تیم حریف است.

2- تجهیزات فوتبال

تمام بازیکنان فوتبال، باید از تجهیزات و وسایل مناسب این بازی استفاده کنند. وسایل مورد نیاز فوتبال شامل یک پیراهن، کفش، شلوارک و جوراب ساق بلند و ساق بند فوتبال می باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.