من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

فراخوان برای پیشگام چپ و بزرگ خاورمیانه: شما به یکدیگر نیاز دارید

دموکرات‌ها می‌توانند رئیس‌جمهور بعدی را انتخاب کرده و اعضای بیشتری را با انجام سه کار در سال 2020 انتخاب کنند : برگزاری این مرکز , صحبت با دموکرات‌های اجدادی و متحد کردن حزب . این برای آن‌ها ممکن است که هر سه این کار را بکنند , اما چند چیز آن‌ها را عقب نگه می‌دارد . من با چیزی شروع خواهم کرد که در حال حاضر پیشرو است , اما خیلی راحت نشوید . ما می‌خوایم باه‌ات حرف بزنیم . تحقیقی که در " ماساچوست " توسط " لو DiNatale " و " اوان falchuk " انجام شد نشان داد که تنها 22 درصد از دموکرات‌ها از 8 درصد از موارد شناخته‌شده در معرض دید , مانند مراقبت‌های بهداشتی رایگان به کارگران بدون مدارک , غرامت برای نوادگان بردگان و decriminalizing کردن مرز حمایت می‌کنند . در مقابل , 78 درصد پاسخ دهندگان از 5 سال حمایت می‌کنند , از جمله بیمه مراقبت‌های پزشکی برای همه , از بین بردن کالج انتخاباتی و طرح نوین سبز . این گروه را خاورمیانه بزرگ می‌نامند . در حالی که the چپ از نفوذ رسانه‌های اجتماعی اش برای نفوذ به رسانه‌های سنتی استفاده می‌کند , خاورمیانه به آرامی کنار گذاشته می‌شود . این یک مشکل برای دموکرات‌ها است زیرا به این معنی است که پوشش رسانه‌ای حزب آن‌ها را بیشتر از آنچه که واقعا هست , به تصویر می‌کشد . هنگامی که ماه نوامبر می‌رسد , رای دهندگان تصاویر در ذهن خود دارند که دموکرات‌ها چه کسانی هستند تاثیر زیادی بر کسانی دارند که به آن‌ها رای می‌دهند . دلیلی وجود دارد که ترامپ دوست دارد دورترین اعضای کنگره را صدا بزند . او می‌داند که آن‌ها چیزهایی می‌گویند که در خاورمیانه منفور است و او خواهان رای دهندگان است تا فکر کنند که آن‌ها برای همه دموکرات‌ها صحبت می‌کنند . در عین حال سازماندهی استثنایی of چپ می‌تواند آرای کافی برای برنده شدن در مسابقات نزدیک را به ارمغان بیاورد . این بدان معنی است که آن‌ها می‌توانند حاشیه پیروزی در انتخابات عمومی را تامین کنند . من دارم با تو حرف می‌زنم . the را رها نکنید " چپ " را به عنوان " حاشیه " کنار بگذارید , نگرانی‌های آن‌ها را درک کنید , تجارب آن‌ها را تایید کنید , از insights بهره‌مند شوید و راهی برای گنجاندن آن‌ها پیدا کنید . در عین حال , بسیاری از مردم در سراسر کشور نمی‌دانند که دموکرات‌ها چه کاری برای آن‌ها انجام خواهند داد .

من در مورد جوانان با مدارک تحصیلی بالا صحبت می‌کنم که به آن‌ها ۱۲ دلار در ساعت پرداخت می‌شود، مردمی که می‌خواهند خانواده‌ها و خانه‌های خودشان را داشته باشند اما راهی برای رسیدن به آن‌ها پیدا نمی‌کنند.من همچنین در مورد ژنرال X و بیبی بومرها صحبت می‌کنم که باعث افزایش حقوق و حقوق بازنشستگی پدر و مادرشان نشدند و آن‌ها نمی‌توانستند در طبقه همکف بازار مسکن وارد شوند. آن‌ها نگران بازنشستگی خود و جهانی هستند که نوه آن‌ها به ارث می‌برد. آیا آن‌ها یک سیاره تمیز، تحصیلات خوب، و یک شغل آبرومند دارند که دست‌مزد زنده را می‌پردازد؟بسیاری از این افراد از خانواده‌هایی می‌آیند که به دموکرات‌ها رای می‌دهند و در قلبشان، می‌خواهند به سنت سیاسی ادامه دهند. اما وقتی آن‌ها شنیدند که دموکرات‌ها نگرانی شدیدی را برای هر کسی ابراز می‌کنند، احساس می‌کنند که رها شده‌اند. این باعث می‌شود که آن‌ها نسبت به کسی که کنار می‌آیند و وعده‌های خود را عوض کنند آسیب پذیرند، زیرا هر نوع تغییر امید را پیشنهاد می‌کند. به همین دلیل است که Ivanka ترامپ با ملت مواجه شد تا در مورد اینکه چقدر کودکان خود را دوست دارد و به "مردم فراموش‌شده" توجه دارد، صحبت کند.اما مقابله با وعده‌های تغییر بزرگ از سوی دموکرات‌ها می‌تواند خارج از کشور باشد - قرار دادن هر چیزی که می‌خواهند، بازگشت به اقتصاد است که برای افرادی مانند آن‌ها بسیار بهتر عمل می‌کند. دموکرات‌ها برای رسیدن به این رای دهندگان، نیاز به صحبت بیشتر در مورد پیشنهادها دارند که آن‌ها می‌بینند، مانند تضمین مراقبت‌های بهداشتی مقرون‌به‌صرفه، حفاظت از محیط‌زیست و فراهم کردن آموزش و آموزش شغلی برای انجام این کار.بنابراین، من با مهربانی این توصیه را به همه دموکرات‌ها، با عشق زیاد و احترام به کل طیف ارائه می‌کنم:آنچه را که باور دارید باور کنید و به ایده‌آل‌های خود نگاه کنید.بدانید که همه با شما موافق نیستند و به آن احترام می‌گذارند.با افرادی مهربان باشید که با شما موافق نیستند.بدانید که همه با مشکل و رنج مواجه هستند و شما هرگز نمی‌دانید فرد دیگری با چه کسی سر و کار دارد.و لطفا، هر کار دیگری که می‌کنید، خاور میانه را منحرف نکنید و the چپ را رها نکنید.دموکرات‌ها به اتحاد حزبی نیاز دارند تا برنده شوند، زیرا اگر همه ما با هم باشیم، شکست خواهیم خورد. خواهش می‌کنم این موضوع را درک کنید.

شما چقدر از موقعیت خود حمایت می‌کنید, نمی‌توانید برنده شوید مگر اینکه به اندازه کافی از افرادی که با شما در مورد همه چیز موافق نیستند, دست یابید. به این فکر سحرآمیز ندهید که افراد کافی که با شما موافق باشند ناگهان بلند می‌شوند و به اندازه‌ای بزرگ رای می‌دهند که همه موقعیت‌های شما را توجیه کنند.هرگز. من اتفاق افتاد.مرکز را نگه دارید, دموکرات‌ها اجدادی را برگردانید و به عنوان یک حزب متحد شوید. در واقع بیش از هر زمان در تاریخ زندگی ما, متحد و جدا از هم هستیم.مارا آن یک وکیل, مفسر سیاسی و بنیانگذار شاخه چپ مرکز است. این را برایش نوشت.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.