متخصصان می‌گویند

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

متخصصان  می‌گویند

اگر بشر تا به حال در مریخ ساکن شود، ممکن است نیاز به ماموریت کمی کم‌تر به مریخ باشد که ناسا می‌خواهد در دهه ۲۰۳۰ شروع به پرواز کند و آن‌ها را در معرض باره‌ای تشعشعی بالا، هدر رفتن استخوان و خطرات دیگر چند سال در یک زمان قرار دهد. اما این پیشگامان باز هم باید قادر به برگرداندن آن به زمین در نیک نسبتا خوب باشند، اما مقامات آژانس ممکن است داستان متفاوتی برای کسانی داشته باشند که ترجیح می‌دهند به خانه بازگردند. experts لینچ، یک astrobiologist و geomicrobiologist در موسسه سیاره‌ای و سیاره‌ای در هوستون، در روز ۱۲ ماه مه در طی کنفرانسی که به میزبانی آکادمی علوم پایه نیویورک به نام "مریخ،" برگزار شد، گفت: "اگر مردم می‌خواهند زندگی کنند و کار کنند و زنده بمانند"، "Kennda لینچ"، متخصص علوم ژنتیکی و دیگر فن‌آوری‌های پیشرفته "ممکن است نیاز باشد که وارد بازی شوند، و در مریخ بمانند". افزایش ژنتیکی ممکن است محدود به صفحات رمان‌های علمی‌تخیلی نباشد. به عنوان مثال، دانشمندان در حال حاضر ژن‌های from - کوچک، پرستیدنی و عالی را وارد کرده‌اند که می‌توانند در خلا سلول‌های انسان در آزمایشگاه زنده بمانند. کریستوفر میسون، یکی از شرکت کنندگان در دانشگاه کورنل در Weill کورنل، گفت که سلول‌های مهندسی شده مقاومت بیشتری نسبت به همتایان عادی خود نشان می‌دهند، دانشکده پزشکی دانشگاه کورنل در نیویورک، و دیگر آژانس‌های فضایی برای محافظت از فضانوردان خود از طریق تجهیزات حفاظت از فضا، و pharmacologically از طریق انواع داروها، اقداماتی را انجام می‌دهند. بنابراین، این یک جهش مفهومی عظیم برای فکر کردن نیست

می‌توان گفت که محافظت آن‌ها از نظر ژنتیکی به خوبی تضمین شده‌است که این تدابیر بی‌خطر هستند. " و آیا از نظر اخلاقی باید این کار را انجام دهیم? او در حین مصاحبه گفت " من فکر می‌کنم اگر ماموریت به اندازه کافی طولانی باشد, باید کاری انجام دهید, با فرض اینکه امن باشد, که هنوز نمی‌توانیم بگوییم. میسون, که در حال مطالعه اثرات سفره‌ای فضایی طولانی‌مدت در فضانورد ناسا اسکات کلی بود, افزود: " میکروب‌ها و میکروب‌ها, مانند باکتری مقاوم به تابش, مانند باکتری مقاوم به تابش, " بسیار بزرگ هستند. " (کلی) سالانه حدود یک سال را در ایستگاه فضایی بین‌المللی در " ام. شاید ما از برخی از آن‌ها استفاده کنیم. " استفاده از این ویژگی‌ها ممکن است روزی به فضانوردان این امکان را بدهد که از مریخ فراتر بروند, و به برخی مکان‌های عجیب‌تر و خطرناک‌تر کیهانی بروند. برای مثال, سفری کوتاه به ماه اروپا که اقیانوس عظیمی را در زیر پوسته یخی خود دارد, در حال حاضر خارج از سوال است. اروپا علاوه بر سرد بودن, در قلب کمربندهای قدرت قوی مشتری قرار دارد. " میسون " گفت: " اگر ما تا به حال به آنجا برسیم, آن مواردی هستند که بدن انسان تقریباً با میزان تشعشع کاملاً سرخ‌شده خواهد شد. " " در آنجا, مرگ حتمی است, مگر اینکه کاری انجام دهید, از جمله هر نوع حفاظتی که می‌توانید فراهم کنید. " مهندسی ژنتیک حداقل به ما اجازه می‌دهد که امکان فرستادن فضانوردان به اروپا را در نظر بگیریم, که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین شرایط منظومه شمسی برای دارک هار بر تلقی می‌شود. این ماهواره دارای اولویت بالایی برای برنامه روبوتیک ناسا از اکتشافات سیاره‌ای است. در اواسط دهه ۹۰, این آژانس یک ماموریت به نام اروپا را آغاز خواهد کرد که در طی ده‌ها سال طول می‌کشد. و کنگره به ناسا دستور داده‌است تا یک فضاپیما بزرگ اروپا را نیز توسعه دهد, اگرچه این یک ماموریت مفهومی در حال حاضر است. () به احتمال زیاد بهترین مکان‌ها برای پیدا کردن راه‌حل‌های خارجی هستند.

محدود به فضانوردان و استعمارگران پیشگام. لینچ گفت: پیشرفت های اخیر در زیست شناسی مصنوعی آینده ای را نشان می دهد که در آن "میکروب های طراح"به استعمارگران کمک می کنند تا پایه ای را در سیاره سرخ ایجاد کنند."اینها برخی از کارهایی است که ما در واقع می توانیم برای کمک به ما در ساختن چیزهایی که مورد نیاز ماست ، کمک کنیم. او گفت مواد برای ساختن زیستگاه های ما. "و اینها چیزهای زیادی است که دانشمندان در حال حاضر در حال تحقیق هستند - برای ایجاد این نوع چیزها برای سفر ما به مریخ." برخی از محققان و طرفداران اکتشاف حتی پیشنهاد کرده اند که از میکروب های طراح برای ترافرم مریخ استفاده کنند و آن را به دنیایی بسیار بیشتر تبدیل کنند. راحت برای انسان. این احتمال بدیهی است که سؤالات اخلاقی بزرگی را ایجاد می کند ، به ویژه با توجه به اینکه مریخ ممکن است در گذشته باستان میزبان زندگی بوده و ممکن است امروز نیز در دریاچه های زیرسطحی یا سفره های آب میزبان آن باشد. (تغییر دائمی ژنوم های خودمان برای محافظت در برابر اشعه یا هر دلیل دیگری ممکن است برخی از افراد را به عنوان مشکوک اخلاقی مورد حمله قرار دهد.) اکثر اخترشناسان علیه تغییر شکل مریخ استدلال می کنند ، تأکید می کنند که ما نمی خواهیم اکوسیستم بومی را خراب کنیم یا اساساً تغییر دهیم. که ممکن است در سیاره سرخ بوجود آمده باشد. لینچ گفت ، این هم غیر اخلاقی و هم غیرعلمی خواهد بود. بعد از همه ، او گفت ، یکی از اصلی ترین دلایلی که ما در حال بررسی مریخ هستیم این است که تعیین کنیم آیا زمین تنها جهانی است که میزبان زندگی است. "و چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم. قبل از رفتن سیاره را تغییر دهید و دریابیم که آیا زندگی واقعاً در آنجا زندگی می کرده است یا خیر? "لینچ گفت: چگونه می توان از مستعمره مریخ 1 میلیون نفر تغذیه کرد چگونه زندگی در مریخ می تواند استعمارگران (اینفوگرافیک) را به چالش بکشد با این شماره ها: ماموریت فضایی سال فضانورد اسکات کلی مایک وال نویسنده"Out There"است (انتشارات گراند مرکزی ، 2018 نشان داده شده توسط کارل تیت) ، کتابی در مورد جستجوی زندگی بیگانه. او را در توییترmichaeldwall دنبال کنید. ما را در توییترSpacedotcom یا Facebook دنبال کنید.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.