من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مدرک دانشگاهی داشتند. ناگهان مدرسه تعطیل شد.

این مقاله در مورد کالج Marygrove در هم‌کاری با گزارش Hechinger، یک سازمان خبری مستقل و مستقل که بر نابرابری و نوآوری در آموزش تمرکز داشت، تولید شد. این بخشی از چهار مورد از این رشته در رشته بحران است. DETROIT - سه سال بعد، مایکل استون هنوز می‌تواند غروری که در چهره مادرش دیده بود را به تصویر بکشد، زیرا در کنار پیانو نشسته بود، زیرا recital senior هنوز می‌تواند خواهر و خواهر کوچکش را تصور کند که هر ۱۵ آن‌ها با تحسین و تحسین تماشا می‌کردند. در ۹ ماه اوت ۲۰۱۷ - تنها چند هفته قبل از اینکه استون به دانشگاه کاتولیک روم در شمال غربی شهر دیترویت رفت، او با ناباوری خواند که بعد از ۱۱۲ سال، از جمله ده‌ها سال وقف خدمت به دانشجویان از فقیرترین محله‌های دیترویت، کالج Marygrove پس از پایان ترم آینده به برنامه‌های کارشناسی خود پایان می‌دهد. این کالج امیدوار است که با قربانی کردن سرسام‌آور بدهی و نام‌نویسی در سال ۲۰۱۷ که از ۱،۸۵۰ در سال ۲۰۱۳ به کم‌تر از نیمی از آن در سال ۲۰۱۷ کاهش‌یافته است، این کالج امیدوار است که از دست دادن برنامه‌های کارشناسی خود، مدرسه فارغ‌التحصیلی خود را حفظ کند. اما این کار در مدرسه فارغ التحصیلان بسته شد که بسته شدن صدها نفر از دانش آموزان را جابجا کرد، از جمله بسیاری از اعضای خانواده‌ام از دبیرستان فارغ‌التحصیل شده بودند و یا دبیرستان را تمام نکرده بودند. استون افزود: " من اولین کسی بودم که واقعا جهش ایمان را انجام دادم.

en ، همه در یک لحظه ، از بین رفت. "دانش آموزان Marygrove در میان ده ها هزار نفر در سراسر کشور هستند که در سال های اخیر خبرهای خردکننده ای از این دست دریافت کرده اند. ده ها دانشکده و دانشگاه از سال 2016 بسته شده اند زیرا موسسات با افزایش هزینه ها و کاهش حمایت دولت روبرو هستند. # embed-20200722-hechinger-report-college-استرس iframe {عرض: 1pxmin-عرض: 100٪ اکنون با coronavirus همه گیر ایجاد چالش های بی نظیر در آموزش عالی ، برخی از کارشناسان می توانند هشدار دهند که بسیاری دیگر دانشکده ها. از آن زمان ، برخی از دانشجویان سابق مریگرو می گویند که آنها تلاش کرده اند اعتبار خود را برای انتقال به کالج های دیگر دریافت کنند. برخی دیگر از رویاهای دانشگاه خود کنار رفتند و تسلیم شدند. بحران بودجه کالج پیش بینی همه گیر coronavirus است. 6 ، 202003: 01 از دست دادن دانشکده "مانند مرگ است"، گفت: هدر میتا ، استاد رهبری آموزش عالی در کالج رجیس در ماساچوست که تأثیر تعطیلی کالج ها را مطالعه کرده است. "این یک قطعه از آنها را گم می کند که آنها هستند. هرگز به عقب برگردید. "" آن کالج برای جامعه"مردم با کالج مریگرو اغلب از اصطلاحات احترام آمیز برای توصیف نزدیکی استفاده می کنند. 24 سال. "مردم مریگرو را به عنوان آن دانشکده برای جامعه به یاد می آورند."که در سال 1905 توسط خواهران ، خدمتگزاران قلب بیکران مریم به عنوان کالج زنان در مونرو ، میشیگان تأسیس شد ، در سال 1920 به پردیس 53 هکتاری دیترویت خود منتقل شد. ، جایی که به نسل دانش آموزان طبقه کارگر خدمت می کرد."این بهترین نمونه از آموزش مبتنی بر مأموریت بود.". او گفت که عمه بزرگ او در سال 1928 در اولین کلاس دیترویت مریگرو بود و مادر و عمه وی در دهه 1940 شرکت کردند

همانطور که دیترویت در قرن بیستم تغییر کرد، کالج، یک واحه شاداب از چمن سبز و ساختمان‌های سنگی زیبا در وسط یک محله شهری، به ماموریت اجتماعی اش تکیه داد. پس از شورش مرگبار سال ۱۹۶۷، هنگامی که بلک Detroiters با پلیس درگیر شد، کالج در سال ۱۹۶۸ ۶۸ زن سیاه‌پوست را به عنوان یک حرکت نمادین برای درمان نژادی به محوطه دانشگاهی که تا حد زیادی سفید بود، استخدام کرد. سه سال بعد، شروع به ثبت‌نام افراد کرد.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.