من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

وکالت قصد دارد از سواحل فلوریدا که به عنوان Grim Reaper لباس پوشیده شده است بازدید کند تا به مردم هشدار دهد که فاصله خود را حفظ کنند

دنیل Uhlfelder، یک وکیل در ساحل سانتا روزا، به شبکه سی ان ان گفت: " من احساس می‌کردم که باید قبل از این که این گام را برداریم به سرعت به سواحل باز گردیم." پاسخ این سوال کاملاً مثبت است. از روز اول ماه مه، ما به این جاده در ایالت ضربه خواهیم زد. لطفاً کلمه را بخوانید و آن را پخش کنید. دانیل Daniel (@ DWUhlfelderLaw)۲۲ آوریل ۲۰۲۰ Uhlfelder چند هفته گذشته را به طرفداری از سواحل فلوریدا گذرانده است و لباس مدل طالع نحس، که او شروع به پوشیدن سواحل در ۱ مه می‌کند، تنها جلب توجه این تلاش‌ها است. ماه گذشته، او از فرماندار فلوریدا، رون DeSantis، شکایت کرد و درخواست حکم برای تعطیلی ایالت را کرد و از او خواست تا دستور اقامت در خانه را صادر کند. DeSantis که بلافاصله به درخواست نظر برای اظهار نظر واکنش نشان نداد، در اوائل ماه جاری دستور یک اقامت ۳۰ روزه را داد، اما در همان روز دولت بالاترین تعداد موارد coronavirus جدید را گزارش داد و گفت: " من فقط سعی می‌کنم همه گام‌ها را برای تضمین امنیت و تلاش برای خلاق شدن در مورد آن انجام دهم. ما با او در دادگاه هستیم. به نظر می‌رسد که آن‌ها با عجله این کار را انجام می‌دهند و "پوشش کامل of outbreakThis" (coronavirus outbreakThis isn't) اولین بار در رسانه‌های اجتماعی پخش شد. سال گذشته، او و فرماندار سابق آرکانزاس، مایک هاکبی در یک Twitter که از یک a سرچشمه گرفته بود، وارد تویی‌تر شد.

بحث بر سر این موضوع که آیا ساحل مقابل ملک Huckabee's در بخش والتون، خصوصی یا عمومی محسوب می‌شود یا نه. هاکبی در دادگاه "فلوریدا" شکایت کرد که "حملات غیر حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای" را متهم کرده‌است و " مکرراً اطلاعات اهانت‌آمیز را در مورد او ارسال می‌کند." Uhlfelder شکایت خود را "نادرست" خواند و گفت که در عرض یک ماه از این شکایت، او از داشتن ۴۰۰ نفر در تویی‌تر به بیش از ۱۰۰،۰۰۰ نفر رسید." Uhlfelder "اضافه کرد: " در ماه‌های بعد از آن، او برای جمع‌آوری پول برای حمایت از دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری، از جمله فیل Ehr و کریستی اسمیت که برای حمایت از دموکرات‌ها در فلوریدا و کالیفرنیا رقابت می‌کنند "، برنامه اخبار بی سی بی سی را برای پوشش کامل و هشدار درباره the outbreakUhlfelder که تا حدودی با کمپین Grim Reaper مواجه شده‌است، استفاده خواهد کرد. ماه گذشته، او به سواحل فلوریدا سفر کرد و لباس بالماسکه پوشیده بود و در عین حال لزوم حفظ فاصله اجتماعی را توصیه می‌کرد. او گفت: "یک زن به سرعت به او گفت که" مردم را ترساند "و من گفتم: " بسیار خوب، بسیار خوب. Uhlfelder گفت: " اگر مردم ترسیده باشند، پس آن‌ها مرخصی خواهند گرفت. من هم می‌خواهم هر چه زودتر به حالت عادی برگردم، اما باز کردن سواحل ما برای انجام این کار خیلی زود نیست."


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.