لاروف وزیر اف بی آی را فقط blabber فراخواند

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

لاروف وزیر اف بی آی را فقط blabber فراخواند

لندن - سرگئی لاروف وزیر خارجه روسیه روز شنبه به عنوان " تنها blabber " را به اتهام دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 2016 در همان کنفرانس به عنوان لاوروف , مشاور امنیت ملی , رد کرد . ر . سرگئی لاروف , رئیس اداره امنیت داخلی در کنفرانس امنیت مونیخ , گفت : " ما هیچ مدرکی دال بر دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورمان

در همین حال، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور، در سال ۲۰۱۶، با قدرت‌های خارجی، نتیجه جهانی انجمن‌های اطلاعاتی ما است که هیچ یک از آن تلاش‌ها تاثیری بر نتیجه انتخابات سال ۲۰۱۶ نداشته اند." ترامپ پس از اعلام این موارد در تویی‌تر نوشت: " کمپین ترامپ هیچ کار اشتباهی نکرد - تبانی نکردن! مک مس‌تر (۰۳) روز شنبه گفت: "من تعجب می‌کنم که شواهدی مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶، فراتر از question ering a روسیه در روسیه است". او همچنین به هر گونه حرکتی برای هم‌کاری با روسیه در cybersecurity اشاره کرد و گفت: "ما دوست داریم هنگامی که روسیه در مورد محدود کردن نوع پیچیده جاسوسی اش صادق است گفت: " ما دوست داریم مکالمات سایبری داشته باشیم."


منبع

5 روش ساخت یویو (پارچه ای زیبا و ساده)

یویو تزئین شده نهایی

5 روش درست کردن گل های پارچه ای یویو:

درست کردن گل های پارچه ای یویو راهی برای صرفه جویی در دورریزهای پارچه ای است. شما می توانید این گل های پارچه ای را روی لحاف، بالشت، لباس و حتی بعنوان لوازم تزیینی مورد استفاده قرار دهید.

در این قسمت 5 روش برای درست کردن یویوهای پارچه ای زیبا و ساده را به شما آموزش می دهیم.

1- ساخت یویو پاپیونی ساده

گام اول

ابتدا با پرگار یا یک جسم گرد، یک دایره روی پارچه ی مورد نظر خود بکشید و آن را برش بزنید. اندازه ی دایره باید دو برابر یویوی مورد نظر بعلاوه ی نیم سانت جای دوخت باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.