من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

ساحل Refugio کالیفرنیا برای بازگشایی دو ماه پس از ریختن روغن

- GOLETA , Calif . - یکی از ساحل کالیفرنیا که به وسیله نشت نفت آلوده شده‌است , دو ماه پس از پارگی خط لوله و خارج کردن هزاران گالن نفت خام در امتداد ساحل از ساحل جنوبی سانتا باربارا می‌گذرد و هنوز نیاز است تا قبل از اینکه مردم بتوانند از ساحل در هفته آینده استفاده کنند , scraping ها را با برس سیمی و چاقوی putty به اتمام برساند . مناطق به دسترسی سخت محدود خواهند شد , چرا که پاک‌سازی ادامه دارد , اما مقامات گفتند که این کار بر روی خط لوله زیرزمینی که از سوی دشت‌های مستقر در تگزاس اداره می‌شود , تاثیری ندارد . این خط لوله از 19 مه تا to گالن نفت آزاد شده‌است . در حدود 21,000 گالن به یک نهر زه‌کشی منتقل شد , ساحل Refugio پوشیده شد و به the Pacific که در اواخر June.Tar Angeles کالیفرنیا دوباره بازگشایی شد و نزدیک به 300 پرنده مرده و پستانداران دریایی نزدیک محل نشت پیدا شدند , هدایت شد . هزینه‌های مربوط به نشت نفت : نشت نفت کالیفرنیا : لوله نفت کالیفرنیا و اداره ایمنی مواد خطرناک در حال بررسی علت نشت نفت هستند و دادستان‌های دولتی در حال بررسی اتهامات بالقوه ای علیه Plains.Prel iminary هستند که توسط آژانس فدرال منتشر شده‌است . 201502 : 42 کمیته انرژی و صنایع ایالات‌متحده در ماه گذشته تحقیقاتی را آغاز کردند و

uments نشان داد که پس از تایید نشتی برای هشدار دادن به مرکز واکنش، تقریباً ۹۰ دقیقه طول کشید. تا آن زمان واکنش فدرال به رهبری گارد ساحلی underway.Plai ns بدست آمد که این واکنش به تاخیر نیفتاد.


منبع

خواص روغن آرگان

  • نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  • رفع چین و چروک های پوستی
  • رفع لک های پوستی و جای زخم و جوش
  • جوانسازی پوست
  • رفع شوره سر و ریزش مو
  • صاف کردن موها و رفع وز و موخوره
  • تقویت ناخن ها و جلوگیری از شکستن آنها

تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی

1-روغن آرگان اصل هیچ ماده افزودنی، نگهدارنده، اسانس و پارافینی ندارد و روی برچسب محصول تنها نام هسته آرگان را دارد.

2-نکته قابل توجه هنگام خرید روغن آرگان ظرف تیره آن است. بطری های شیشه ای و شفاف به دلیل تابش نور خواص روغن را از بین میبرد و بهتر است محصولاتی با بسته بندی مات و تیره را خریداری کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.