من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

شمار تلفات  مرگ  به  11  کودک  در  شیوع  سرخک  در  مرکز  بازپروری  نیو  جرسی  رسید  .

مقامات بهداشت ایالتی روز جمعه گفتند که شمار تلفات در بین کودکان "در ارتباط" با شیوع آدنوویروس در یک مرکز توانبخشی نیوجرسی به 11 نفر رسیده است. یازدهمین کودکی که درگذشت پنجشنبه شب در بیمارستان منطقه ای گذشت. نام کودک منتشر نشده است. "غم و اندوه از دست دادن کودک بسیار زیاد است و ما عمیق ترین همدردی های خود را با این خانواده و همه خانواده هایی که مجبور به تحمل این ضررهای وحشتناک هستند ، گسترش می دهیم." شریف النهال در بیانیه ای گفت: کودک ساکن مرکز پرستاری و توانبخشی Wanaque در هاسکل ، یکی از 34 کودک بود که بین سپتامبر بیمار شد. 26 و 12 نوامبر پس از "ارتباط" با شیوع آدنوویروس ، مقامات بهداشت ایالتی گفتند: این آدنو ویروس می تواند طیف وسیعی از علائم و بیماری ها ، از جمله علائم مانند سرما ، ذات الریه و گلو درد را ایجاد کند. طبق گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، ممکن است برای افرادی که دارای بیماری های تنفسی خاصی هستند یا سیستم ایمنی ضعیف شده باشد ، شدید باشد. مقامات بهداشتی نیوجرسی گفتند کودکانی که در مرکز Wanaque که به ویروس مبتلا شده اند "سیستم ایمنی بدن را به شدت به خطر انداخته اند". این شیوع برای اولین بار در تاریخ 9 اکتبر به مقامات گزارش شد. یکی از کارمندان این مرکز نیز تأیید کرد که آدنوویروس دارند ، اما از آن زمان بهبود یافته است. بیماران جدید


منبع

سرخکان (سرخک) چیست؟ روش انتقال، عوارض و 10 درمان موثر

سرخکان

انتقال سرخک

  • اولین علائم بیماری10 تا14 روز بعد از ورود ویروس به بدن خود را نشان میدهد و بیشترین انتقال ویروس 4 روز بعد از بروز علائم است.
  • انتقال بيمارى بصورت اوليه از فرد به فرد از طريق ذرات آئروسل و يا بوسيلة تماس مستقيم با ترشحات بينى و گلوى فرد بيمار صورت مى پذيرد. افراد مبتلا به بيمارى از سه روز قبل از شروع علائم تا 4 روز بعد از شروع بثورات جلدي (راش جلدي) آلوده كننده مي باشند.
  • در مناطقى با آب و هواى گرمسيرى ، بسيارى از موارد سرخك در طى فصل خشك رخ مى دهد در حالى كه در مناطق با آب و هواى معتدله اوج بروز بيمارى در اواخر زمستان و اوايل بهار رخ مى دهد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.