آنچه فیلم Boko Haram's Chilling Video را فاش می کند

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

آنچه فیلم Boko Haram's Chilling Video را فاش می کند

مقامات که می‌خواهند دانش آموزان ربوده‌شده نیجریه‌ای را پیدا و آزاد کنند , فیلم جدید بوکو حرام را برای یافتن سرنخ‌ها - از پشت پس‌زمینه سیاه پوستان غربی به چهره خود دختران بازی و تکرار خواهند کرد . مقامات آمریکایی در روز دوشنبه به ان بی سی گفتند که آن‌ها معتقدند که این ویدیو معتبر است . بسیاری از متخصصان خارجی پس از تماشای آن گفتند که این ویدئو نشان می‌دهد که حداقل برخی از دختران زنده هستند - یا حداقل زمانی که ثبت شده‌است . آن‌ها تقریبا یک ماه پیش از میلاد , ربوده شدند و جزئیات این فیلم ممکن است به مقامات کمک کند تا بفهمند که دختران در کجا نگهداری می‌شوند - و چه کار باید در مورد عذرخواهی it.We انجام دهند , این ویدیو expired.Nige rian تروریست برای دختران 12 ساله , 201401 : 31 کجا هستند ? سث جونز , مشاور پیشین فرمانده فرمانده نیروهای عملیات ویژه ایالات‌متحده در of سیا و دیگر متخصصان آمریکایی در حال تجزیه و تحلیل این ویدیو است , اما ممکن است به اندازه کافی باشد , با استفاده از نرم‌افزار sophisticated غربی ایالات‌متحده که این نوع فیلم‌ها را کنار هم قرار می‌دهد , اما تحلیل اولیه زیاد در مورد زمان و مکان مورد اصابت قرار نگرفته است . یکی از مقامات آمریکایی به سی ان ان گفت که این تصاویر کم‌تر از " مکان " دختران در آن سوی " زیر درختی " را نشان می‌دهند . متخصصان می‌گویند که این دختران ممکن است در یک بخش خطرناک و آشکار از نیجریه به نام جنگل Sambisa نگهداری شوند که در آن اردوگاه‌ها - بوکو حرام در میان حیات وحش آفریقا زندگی می‌کنند . جونز

زمین افتاده بود. شما می‌توانید برداشت‌های زیادی از " s " در ویدئو داشته باشید. ابوبکر یونس رهبر بوکو حرام در این ویدئو دیده می‌شود و یک تفنگ در دست گرفته و می‌گوید که دختران به اسلام گرویده اند. اما او با آن‌ها به نظر نمی‌رسد, و نشان می‌دهد که آن‌ها می‌توانند در بخش‌های جداگانه قرار بگیرند. در یک بخش, آن‌ها اکثراً بی‌حالت هستند چرا که آن‌ها را می‌خوانند. به نظر می‌رسد که این فیلم به زودی پس از دستگیر شدن گرفته شد. حداقل زمان آن رسیده بود که دعا را یاد بگیرند. این که بسیاری از آن‌ها با هم جمع می‌شوند, اما نه حل می‌کنند, سوال این است که آیا مذاکره با بوکو حرام برای آزادی آن‌ها یا تلاش برای نجات آن‌ها بسیار مشکل خواهد بود, حتی با کمک سازمان ملل متحد. مشکل این است که محاسبه غلط می‌تواند فاجعه‌بار باشد. " یک مساله نگران‌کننده برای هر کسی که در مورد نجات گروگان‌ها فکر می‌کند, راحتی است که کسی می‌تواند از آن برای محافظت از دختران استفاده کند, از آن‌ها در برابر نفوذ محافظت کند, و به دختران حمله کند. "

آموزش سبک و تربیت دختران و آموزش دختران. با نگه داشتن گروگان‌ها و درخواست آزادی زندانیان شبه‌نظامی مشابه تاکتیک‌هایی است که توسط حماس استفاده می‌شود و حداقل دو شاخه از Qaeda.In که حداقل در یک مورد قبلی قرار دارند، بوکو حرام خواستار پول، و نه آزادی زندانیان، در عوض اجازه دادن به یک گروگان است. در ماه نوامبر، این گروه یک خانواده فرانسوی هفت ساله را ربودند. جونز گفت: " یک سند دولتی نیجریه که توسط رویترز مورد بررسی قرار گرفت، نشان داد که بوکو حرام در گذشته ۳.۱ میلیون دلار به وسیله مذاکره کنندگان از فرانسه و کامرون پرداخت کرده‌است، زیرا آن‌ها در گذشته بسیار موفق بوده‌اند." Don، دستیار مامور ویژه مسئول گروه ضربت ضدتروریسم نیویورک گفت: " او در تلاش برای کسب حمایت جهانی از سایر گروه‌های القاعده است و نشان می‌دهد که او در صحنه جهانی برجسته است." در همان زمان، او گفت: "این نشان می‌دهد که بوکو حرام توجه جهانی را که از قبل برای ربودن دسته‌جمعی دریافت کرده‌است، درک می‌کند"، او می‌گوید: " آن‌ها همه کارت‌ها را نگه می‌دارند."


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.