من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اعتراضات در بوستون پس از دستگیری 40 تاریک ، 7 افسر به بیمارستان منتقل شدند

اعتراضات پس از تاریکی به خشونت گرایید هنگامی که جمعیتی که خواهان عدالت برای جورج فلوید شدند، از یک گردهمایی عظیم در مقابل کاخ سفید عبور کردند و شیشه‌ها را شکستند، آتش زدند و وارد تجارت در مرکز شهر شدند.غارتگران در روز یکشنبه در نزدیکی هتل Omni Parker به جواهر فروشی skylight حمله کردند. تا ساعت ۲: ۳۰ صبح امروز ۴۰ نفر بازداشت شدند و هفت افسر پلیس بوستون به بیمارستان انتقال داده شدند و " چندین نفر دیگر نیز در خیابان‌ها درمان شدند."پلیس افزود که ۲۱ نیروی نظامی آسیب‌دیده اند - از جمله یک ایست که در خیابان Tremont آتش زده شده‌است و توسط شعله‌ها غارت شده‌است. فرماندار چارلی بی کر گارد ملی ارتش را برای کمک به پلیس فعال کرد.ویندوز به the مردان در خیابان واشنگتن و بسیاری از کسب و کاره‌ای دیگر در حالی که جمعیت از ناحیه بوستون به بازار سرازیر شدند خرد شدند. دود سیاه پس از آتشی که در رستوران خیابان Tremont رخ داد از the Beantown خارج شد.در بحبوحه تشدید خشونت‌ها، پلیس بوستون در پیامی به تویی‌تر در حدود ساعت ۱۰ بعد از ظهر گفت: " آن‌هایی که اکنون در خیابان‌های بوستون به اعتراض می‌پردازند، زمین بلند اخلاقی را به عنوان تلاش برای آسیب زدن و صدمه زدن به افسران پلیس در شهر ما تسلیم کرده‌اند. مردان و زنان بی‌پی دی نهایت تلاش خود را می‌کنند تا نظم را برقرار کنند و صلح را حفظ کنند."شهردار مارتین والش گفت: " من می‌خواهم از افسران اداره پلیس بوستون و همه ادارات امنیتی عمومی برای حرفه‌ای گری آن‌ها تشکر کنم. آن‌ها سخت کار می‌کنند، همانطور که آن‌ها همیشه انجام می‌دهند، تا شهر ما را ایمن نگاه دارند و با احترام با ساکنان خود رفتار کنند."او گفت: " با این حال، من از مردمی که وارد شهر ما شده‌اند عصبانی هستم و تصمیم گرفتند در اقدامات تخریب و خشونت دخالت کنند و پیامشان را تضعیف کنند. وی ادامه داد: " اگر ما قصد تغییر را داشته باشیم و اگر قرار است این تغییر را رهبری کنیم، تلاش‌های ما باید ریشه در صلح و احترام به جامعه ما داشته باشد."پلیس ایالتی گلوله فلفل را به یک "اوباش مهاجم و مهاجم" پرتاب کرد که دیوید Procopio، سخنگوی پلیس، گفت که یک cruiser که برای گرفتن یک in فرستاده شده‌بود، به آنجا فرستاده شد.

مدتی بعد از ساعت 10 بعد از ظهر افسر در خیابان بیکن. از اوایل صبح دوشنبه هیچ گونه به روزرسانی در مورد وضعیت افسر وجود ندارد. گارد ملی به پلیس ایالتی پیوست و اعضای شورای اجرای قانون متروپولیتن شمال شرقی در حال کمک به پلیس بوستون در محله های مختلفی هستند که معترضین به خصوص در نزدیکی خیابان های Boylston ، Newbury و Arlington تجمع کردند. شیوع خشونت در روز مهار شد که شاهد آن بود که سه اعتراض جداگانه در ساعات روز به طور مسالمت آمیز انجام می شود ، در حالی که پلیس بیشتر فعالیت های طرف را نظارت می کند. جورج فلوید: نام او را بگویید ، "مهیرا لوئیس از ریور فریاد زد که جمعیت اطراف او در خیابان Tremont بعد از ظهر یکشنبه در اطراف بوستون مشترک راهپیمایی کردند. من می خواهم یک تغییر.  من می خواهم صدای ما شنیده شود. فقط به دلیل رنگ پوست من ، سزاوار کشته شدن هستم? نه. من نمی خواهم به بیرون بروم و لعنتی فکر کنم ، آیا امروز خواهم مرد? از آنجا که من سیاه پوست هستم ، باید نگران این موضوع باشم ، به خصوص برای پدرم و عموی من زیرا آنها همچنان آنها را می کشند. ". فلوید 44 ساله روز دوشنبه گذشته در بازداشت پلیس کشته شد. درک شووین ، افسر پلیس مینیاپولیس که اکنون اخراج شده بود ، نزدیک به نه دقیقه زانوی خود را روی گردن فلوید بست ، زیرا فلوید دستبند برای مادرش گریه کرد و بارها به او گفت که نمی تواند نفس بکشد. این حادثه تظاهرات گسترده ای را در شهرهای سراسر کشور برانگیخت. شووین اواخر صبح جمعه دستگیر شد و به اتهام قتل درجه سوم و قتل درجه دوم متهم شد. هر مبارزاتی که من داشته ام هرگز نمی تواند با آنچه جامعه سیاه پوست هر روز با آن روبرو می شود مقایسه کند. "الیوت لازارووا-ونگ ، دبیرستان 15 ساله بروکلین ، هنگام صحبت با جمع فزاینده ای از تظاهرکنندگان در خارج از مرکز دولت ، از طریق یک گاو نر فریاد زد. تظاهرات بعد از ظهر. من امروز در اینجا ایستاده ام تا بگویم وظیفه ما این است که در کنار برادران و خواهران سیاه پوست خود بایستیم و وظیفه خود را انجام دهیم. لازارووا ونگ به دنبال خبر اعتراض بعد از ظهر یکشنبه با گروهی دیگر از دانش آموزان دبیرستانی برگزار کرد

کشتار فلوید . یک گروه دیگر از معترضان بعد از ظهر روز یکشنبه در بلوار مالکوم ایکس جمع شدند و برای 8 دقیقه و 49 ثانیه یک لحظه سکوت در مقابل مقر پلیس بوستون را برگزار کردند که نشان‌دهنده میزان زمان در گردن فلوید بود . در طی راهپیمایی شبانه از میدان Nubian به خانه دولت , رویدادی که توسط Black بوستون تشکیل شد , گروهی که از ماده زندگی سیاه جدا بود , هزاران نفر در خیابان‌ها جریان یافتند در حالی که پلیس فعالیت را مورد نظارت قرار داد . پلیس بوستون اعلام کرد جزئیات دستگیری این افراد بعدها در دسترس خواهد بود . حضور پلیس در تظاهرات بعد از ظهر خاموش شد و مردم به آرامی راهپیمایی کردند . پس از تاریک شدن معترضان از ساختمان مشترک بوستون به مرکز شهر , Cops به زور وارد نیروی هوایی شد . صبح زود هنگامی که خورشید بالا آمد , قسمت پایین شهر با بشکه‌های واژگون شده پوشیده شده بود و بسیاری از پنجره‌ها شکسته بودند و دیواری از دیوار در کناره‌های آن چند ساختمان نوشته شده بود - اما جمعیت بی‌نظم از بین رفتند . جو Dwinell و Meghan ottolini در تهیه این گزارش نقش داشتند .

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.