من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مطالعات جدید نشان می‌دهند که مواد مخدر به چه چیزی کمک می‌کنند، به COVID۱۹ آسیب می‌رسانند

مطالعات تازه اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که درمان انجام می‌دهند و یا برای COVID - ۱۹ با روش‌های با کیفیت بالا که نتایج قابل اطمینانی ارایه می‌دهند، ارایه می‌دهند.محققان انگلیسی روز جمعه تحقیقات خود را بر روی تنها دارویی که برای بهبود بقای خود نشان داده شد، منتشر کردند - a ارزان به نام dexamethasone. دو مطالعه دیگر نشان دادند که داروهای مبارزه با مواد مخدر مالاریا به افراد مبتلا به تنها علائم خفیف کمک نمی‌کند.ماه‌ها قبل از مطالعاتی مانند اینها، یادگیری چیزی که به آسیب یا آسیب کمک می‌کند توسط "دانش ناامیدانه" به عنوان پزشک و بیمار برای درمان خود یا از طریق یک میزبان مطالعات که به اندازه کافی قوی نیستند تا پاسخ‌های شفاف ارایه دهند، تضعیف شده‌است. "برای پیشرفت به سمت جلو و برای پیامدهای بیمار برای بهبود، نیاز به مطالعات کوچک یا ناتمام" و بیشتر شبیه به فرد انگلیسی، Drs. Anthony و اچ. کلیفورد لین از موسسه ملی بهداشت در مجله پزشکی نیوانگلند نوشت.دکتر پیتر باخ، متخصص سیاست بهداشتی در مرکز سرطان اسلون مموریال در نیویورک، گفت که اکنون زمان انجام مطالعات بیشتر برای مقایسه درمان و ترکیبات تست است.در اینجا نکات برجسته در مورد پیشرفت‌های اخیر در درمان وجود دارد:DEXAMETHASONEمطالعه انگلیسی، که توسط دانشگاه آکسفورد به رهبری دانشگاه آکسفورد انجام شد، نوع of که به طور گسترده برای جلوگیری از التهاب مفاصل مورد استفاده قرار گرفت، مورد آزمایش قرار داد که می‌تواند در مراحل بعدی of - ۱۹ کشنده و مهلک شود.حدود ۲،۱۰۴ بیمار به این دارو در مقایسه با بیماران ۴،۳۲۱ که تحت مراقبت‌های معمول قرار دارند، مقایسه شده‌اند.این بیماری مرگ را تا ۳۶ درصد کاهش داد و بیماران به اندازه کافی بیمار شدند که به دستگاه تنفس نیاز داشته باشند: ۲۹ درصد از مواد مخدر در مقابل ۴۱ درصد مراقبت‌های معمول از بین رفته‌است. این ویروس خطر مرگ را ۱۸ درصد برای بیماران که فقط به اکسیژن مکمل نیاز دارند را از بین می‌برد: ۲۳ درصد از مواد مخدر در مقابل ۲۶ درصد دیگران کشته شدند.با این حال، در مراحل اولیه یا موارد ملایم‌تر از بیماری، مضر به نظر می‌رسید: ۱۸ درصد از افراد معتاد به مواد مخدر در مقابل ۱۴ درصد از افراد تحت مراقبت‌های معمول کشته شدند.Fauci و لین نوشتند که وضوح این که چه کسی این کار را می‌کند و فایده ندارد " احتمالاً منجر به نجات بسیاری از زندگی‌های بسیاری خواهد شد."HYDROXYCHLOROQUINEهمان استاد آکسفورد

y هم چنین به صورت جدی مورد آزمایش قرار گرفت و محققان پیش از این گفته بودند که به بیماران بستری در بیمارستان کمک نمی‌کنند.پس از گذشت چند روز, حدود ۸۰ / ۷۸ درصد از بیماران در حالت مراقبت معمول فوت کردند و این اختلاف اندک بود.اکنون, جزئیات منتشر شده در یک سایت تحقیقاتی برای دانشمندان نشان می‌دهد که این دارو ممکن است آسیب وارد کند. بیمارانی که به این بیماری مبتلا شده بودند کم‌تر از ۲۰ روز قبل از درمان به بیمارستان مراجعه می‌کردند. آن‌هایی که به دستگاه‌های تنفس نیاز نداشتند, وقتی شروع به درمان کردند, به احتمال زیاد به یک یا یک نفر نزدیک می‌شدند.دو آزمایش دیگر نشان دادند که درمان اولیه با دارو به بیماران سرپایی مبتلا به آلزایمر خفیف کمک نمی‌کند.مطالعه افرادی از اسپانیا که در مجله بیماری‌های عفونی بالینی منتشر شده بودند, هیچ تفاوتی در کاهش میزان بیماران ویروسی, خطر بدتر شدن و نیاز به بستری, یا زمان بهبودی نداشتند.مطالعه مشابهی توسط پزشکان دانشگاه مینه سوتا در زمینه طب داخلی بیماران مبتلا به آلزایمر خفیف مشاهده شد.نیل مک نیو از کالج پزشکی نیویورک در تفسیری در ژورنال نوشت: " زمان آن رسیده‌است که " از درمان بیماران با این دارو " حرکت کنیم. "بابتنها درمان دیگری که برای کمک به بیماران مبتلا به تالاسمی ماژور نشان‌داده شده‌است, ضد ویروسی است که به طور متوسط حدود چهار روز طول می‌کشد.او در یک ایمیل نوشته بود: " در حال حاضر ما باید بفهمیم که این دارو باید در ترکیبی با دگزامتازون آزمایش شود. "جزئیات این مطالعه توسط دولت تحت رهبری دولت هنوز منتشر نشده است, اما محققان مشتاق هستند که ببینند چه تعداد از بیماران داروهای دیگری مانند استروئید و مواد مخدر دریافت کرده‌اند.در عین حال, علوم پایه, شرکتی است که به صورت زیر بیان می‌شود:

در حال حاضر , در حال حاضر , آزمایش یک نسخه inhaled را آغاز کرده‌است که به آن اجازه می‌دهد در کم‌تر از 19 بیمار آزمایش شود تا آن‌ها را از مریض شدن برای بستری شدن به اندازه کافی بیمار نگه دارد . Gilead همچنین شروع به آزمایش remdesivir در یک گروه کوچک از کودکان کرده‌است . اجناس بسیار محدود هستند و دولت آمریکا در ماه سپتامبر doses را به بیمارستان‌ها اختصاص می‌دهد . _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Marilynn Marchione را می توان در تویی‌تر دنبال کرد : @ MMarchioneAP _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ دپارتمان بهداشت و بهداشت آسوشیتدپرس از دپارتمان آموزش علوم پزشکی هوارد هیوز , حمایت می‌کند . AP تنها مسئول تمام محتوا است .

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.